Повернення та претензії

Якщо у Вас є будь-які питання стосовно нашої політики розгляду претензій та повернення, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

1) Я БАЖАЮ СКАСУВАТИ ПОКУПКУ, АЛЕ ЗАМОВЛЕННЯ ВЖЕ В ПРОЦЕСІ ДОСТАВКИ

Якщо Ви бажаєте скасувати замовлення, оформлене  на week24.com .ua, до того, як отримали реквізити для оплати зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами week24 і повідомте номер замовлення, щоб організувати повернення товару.
 
Ви також можете відмовитися від отримання товару в момент доставки замовлення транспортною компанією. Витрити на доставку при поверненні товару сплачує покупець.

2) Я ПОВЕРНУВ ЗАМОВЛЕННЯ, КОЛИ Я МОЖУ ОЧІКУВАТИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ?

Повернення коштів здійснюється на Ваш картковий рахунок протягом 3-х  банківських днів, після отримання і підтвердження співробітниками складу належного стану повернутого товару.

ПРЕТЕНЗІЇ

1) ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я ОТРИМАВ НЕКОНДИЦІЙНИЙ ТОВАР?

В онлайн-магазині WEEK24 можна легко повернути, який ви купили, якщо ви змінили своє рішення щодо покупки.Ми відшкодовуємо повну вартість покупки незалежно від того, коли було придбано товар, за наявності підтвердження покупки.
 
Примітки: - якщо у вас немає підтвердження про покупку ,товар поверненню не підлягає.
- Вартість товарів, вироблених на замовлення за індивідуальними розмірами, таких як кухні, матраци або шафи, як правило, не відшкодовується в повному обсязі.
- Ми відшкодовуємо первинні витрати на доставку. Витрати на доставку при поверненні товару сплачує покупець.

2) ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНИЙ ТОВАР?

Для WEEK24 дуже важливо, щоб товари доставлялися у відмінному стані. Проте, у деяких випадках, можливе пошкодження товару при транспортуванні. Транспортна компанія, як правило, повинна виявити це перед доставкою, так що заміна товару може бути здійснена перш, ніж буде здійснена доставка.

Якщо Ви помітили, що в процесі доставки упаковку пошкоджено, ми рекомендуємо Вам зробити одну із двох наступних дій:

1) відмовитись від отримання. Це означає, що Ви повідомите водія транспортної компанії, що відмовляєтеся приймати товар. Коли товар повернеться до нас, Ви автоматично отримаєте зворотню накладну, а кошти будуть повернені на Ваш рахунок.

2) Отримати товар із зауваженням. Зробіть позначку про ушкодження упаковки в транспортній накладній водія.
    Відповідно до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії по товару виключно до повної передачі його Вам - ознайомитися з покупкою прямо, у присутності експедитора.

Ми завжди рекомендуємо перевіряти цілісніть товару в присутності кур’єра та робити фотографії упаковки перед її відкриттям, у випадку, якщо ви підозрюєте, що товар пошкоджений. Так легше за все довести, що товар було пошкоджено саме при транспортуванні. Це полегшить нашу роботу та дозволить попереджати подібні ситуації у майбутньому.

ст Незалежно від того, Ви виявили пошкодження товару при отриманні або після відкриття відправлення, ми переконливо просимо Вас у будь-якому разі зв'язуватися з Відділом по роботі з клієнтами week24, щоб допомогти нам обробити правила рекламації з даним перевізником.

3) Я ОТРИМАВ ЗАМОВЛЕННЯ НЕ ПОВНІСТЮ АБО НЕ ТІ ТОВАРИ, ЯКІ ЗАМОВЛЯВ

Якщо ми помилково відправили не той товар або відсутні деякі частини замовлення, оформленого на week24 ми переконливо просимо Вас зв'язатися з Відділом по роботі із клієнтами week24.

week24 компенсує всі витрати, пов'язані із заміною, у випадку, якщо компанія вислала не той або некондиційний товар.